Referencie Nespresso

"Nespresso, čo iné?" Presne túto hlášku už roky počujeme z úst Georga Clooneyho v Nespresso spote.
Táto svetoznáma značka otvorila svoju prvú predajňu v Bratislave.

My sme jej príchod na slovenský trh technicky zabezpečili v rámci launch eventu v bratislavskej Refinery Gallery. Klient od nás v rámci príprav dostal štandardný servis v podobe 3D vizualizácií celého podujatia, čím získal predstavu o celom priebehu a možnosť poupraviť aj najmenšie detaily. Na pódiu sme umiestnili dve bočné, portrétové LED obrazovky s rozmermi 2x3 m. V strede scény sa nachádzala speváčka skrytá pod padacou clonou, ktorá visela na kruhovej traverze a imitovala lístky kávovníka. Za clonou bola okrem speváčky skrytá aj centrálna LED obrazovka s rozmermi 5x3 m, na ktorej bol zobrazený kávovar Nespresso. Po páde "opony" prišlo ku grandióznemu odhaleniu a nasledoval sprievodný program.

Pridajte sa k našim spokojným zákazníkom
Kontaktujte nás

Prihláste sa na odber

a získajte 13 tipov pre úspešný event.

Získajte zdarma niekoľko odpovedí na otázky, ktoré by si mala položiť každá zodpovedná firma, pokiaľ sa nechce dostať do problémov so zákonmi alebo ohroziť životy ľudí.